پزشک آنلاین

۲۱ روش پیشگیری از بیماری قلبی

۰ نظر

پیشگیری از بیماری قلبی به یک ضرورت در زندگی امروز تبدیل شده است. ابتلا به بیماری های قلبی کابوس بشر در این هزاره است. نسبت به قلب‌تان دلسوز و آگاه باشید.

ایده‌ای جالب است، چون اگر قلب‌تان سالم‌تر باشد، بنابراین شما سالم‌تر هستید و طول عمر و نشاط بیش‌تری را تجربه می‌کنید. گام‌های کوچک بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانید بردارید و با کاهش فشارخون، سطوح بهتر کلسترول، ضربان قلب منظم‌تر، قدرت وریدی قوی‌تر و بسیاری چیزهای دیگر به پاداشی بزرگ دست یابید.

۰ ۰

روش های جلوگیری از بیماری در سفر

۰ نظر

اگر در آستانه ی یک سفر هستید و می خواهید چند روزی را شاد و خوش به تعطیلات بروید، شاید این سوال شما هم باشد: چطور می توان از بیماری در سفر جلوگیری کرد؟ چه واکسن هایی قبل از سفر به هر کشوری نیاز است؟ اگر در سفر بیمار شویم چه کنیم و… از آنجا که ما دکتر نیستیم پس بهتر است پیشنهاد های پزشکی هم ندهیم! اما بیمار شدن در زندگی روزمره، جزیی از آن است و اگر به سفر بروید هم از این حقیقت مبرا نیستید، مخصوصا در سفر که در طبیعت هستید و یا در جاده ها، با انواع اقسام حشرات روبرو می شوید و این احتمال وجود دارد که مورد گزش آنها واقع شوید. پس چاره چیست؟ کلید در این است که پیشگیری کنید و عوامل محیطی و غیر محیطی را برای بیماری به حداقل برسانید. چطور؟ در ادامه همراه الی گشت باشید:

۰ ۰