پزشک آنلاین

علائم و نشانه های دختر بودن جنین در بارداری

۰ نظر

علائم و نشانه های دختر بودن جنین در بارداری

نشانه های خاص نشان می دهد که کودک می تواند یک دختر باشد یا پسر با این حال، این نشانه ها قطعا به شما نمی گویند که شما یک دختر را باردار هستید ولی تجربه ثابت کرده است که نشانه های بیان شده در اکثر افراد پیش بینی را درست انجام داده و زنانی که در دوران حاملگی این نشانه ها و علائم را داشتند نوزادشان دختر به دنیا آمده است ، بعد از معرفی علائم بارداری پسر روی شکم زن حامله در بخش قبلی نمناک به علائم بارداری دختر روی شکم زن حامله می رسیم.

دختر-بودن-جنین-در-بارداری

۰ ۰

دردی در بارداری که اشک تان را در می آورد + علائم

۰ نظر

دردهای شایع و مهم در بارداری

در دوران بارداری وضعیت فیزیولوزیکی مادران دچار تغییر می گردد و در طی 9 ماه بارداری، آنها دردهای متفاوتی را تجربه می کنند. درباره علل درد شکمی در دوران بارداری یاد بگیرید و بفهمید که آیا علائم شما طبیعی هستند یا خیر، یا نیاز به توجه فوری به پزشک دارند یا خیر.

برخی از دردهای شکمی در دوران بارداری طبیعی هستند:به هر حال، اندام های شما به طور مداوم در حال تغییر هستند، رحم در حال گسترش است و رباط ها در حال رشد می باشند و من بیماری صبحگاهی را فراموش نمی کنم اما درد شکمی در دوران بارداری می تواند بسیار جدی تر باشد.

درد-بالای-شکم-در-بارداری

۰ ۰

درمان خال و توده های پوستی

۰ نظر

خال ها بسیار متداول هستند و بیشتر افراد دارای یک یا چند تا خال هستند. خال ها یا توده های پوستی سلول های تولید کننده رنگدانه (ملانوسیت ها) در پوست شما هستند. علت به وجود آمدن خال ها به خوبی درک نشده است. تصور می شود در اکثر موارد تعامل عوامل ژنتیکی و آسیب آفتاب است.

خال و توده های پوستی

افرادی که پوست سفید دارند، تمایل به داشتن توده های پوستی بیشتری دارند. در ادامه این مقاله ار بخش زیبایی, پوست و موی دکتر سلام به توضیج کامل درباره درمان خال و توده های پوستی پرداخته و با آن آشنا می شویم. انواع خال ها توده های پوستی معمولاً در کودکی و بزرگسالی پدیدار می شوند و با رشد و در اندازه و رنگ تغییر می کنند.

۰ ۰

بهترین و سریعترین راه درمان حالت تهوع

۱ نظر

26 درمان عالی طبیعی خانگی حالت تهوع

حالت تهوع برای هر فردی ممکن است اتفاق بیفتد و تنها برای دوران بارداری نیست از این رو در این بخش از سلامت نمناک نسخه های خانگی و طبیعی را به عنوان درمان حالت تهوع معرفی خواهیم کرد که برای هر فرد موثر خواهد بود پس این موارد تنها برای درمان تهوع بارداری نیست و هر فردی از کودک تا بزرگسال اگر دچار حال تهوع شد می تواند از نسخه های عنوان شده در خلال این مطلب استفاده کند.

۰ ۰

کاهش وزن در یک هفته، در هفت روز تا 8 کیلو لاغر کنید!

۰ نظر

 

کاهش وزن در یک هفته با برنامه ای موثر برای لاغری

متاسفانه در زندگی امروزی افراد زیادی با مشکل اضافه وزن دست و پنجه نرم می کنند و همیشه دنبال راه هایی سریع برای کاهش وزن می گردند که برخی از این روش ها نه تنها موثر نیستند بلکه سبب بیماری های مختلف نیز می شوند.

بهترین راه برای کاهش وزن و رهایی از چاقی گرفتن رژیم کم کالری در کنار یک برنامه ورزشی منظم است اما در برخی از مواقع ما به دنبال یک راه حل برای لاغری سریع می گردیم تا بتوانیم حداکثر وزنمان را برای شرکت در یک جشن عروسی و یا مهمانی ویژه کاهش دهیم البته بهتر است بعد از این رژیم های سریع کاهش وزن ازیک رژیم غذایی مناسب به همراه ورزش و پیاده روی استفاده کنید تا وزنتان تثبیت گردد چرا که راه های سریع کاهش وزن معمولا نتیجه پایداری ندارند. با این بخش از تناسب اندام نمناک همراه شوید تا بتوانید در یک هفته 8 کیلو وزن کم کنید و در مهمانی ویژه تان بدرخشید .

۰ ۰

معرفی کامل داروی آنتی بیوتیک داکسی سایکلین (doxycycline)

۰ نظر

داروی داکسی سایکلین چیست و چه کاربردهایی دارد؟ در چه شرایطی و به چه صورت مصرف می شود؟ عوارض جانبی آن کدامند؟ چه داروهایی را نباید به طور همزمان با داروی داکسی سایکلین مصرف کرد؟ این سوالات، به همراه نکات و اطلاعات مهم درباره‌ی این دارو، در مطلب پیش‌رو بررسی خواهد شد.

داکسی سایکلین100

۰ ۰

خواص کینوا؛ نحوه مصرف و طرز پخت آن

۰ نظر

کینوا چیست؟

کینوا یا کینو-آ یکی از محبوب ترین انواع دانه های گیاهی خوراکی است که مقادیر بالای پروتئین دارد و به عنوان یکی از بهترین و غنی ترین منابع گیاهی و طبیعی پروتئین برای گیاهخواران در نظر گرفته می شود.

خواص کینوا

۰ ۰

ارتباط واکسن سرخک و اختلال اوتیسم

۰ نظر

صحبت از تاثیر واکسنهای MMR در ابتلا به اختلال اوتیسم ، همواره از دهه 90 میلادی وجود داشته ،اما تاکنون هیچ دلیل محکمی بر اثبات رابطه ای قطعی در این میان ارائه نگردیده است.

 

حتی طی گزارشی که در سال 1998 منتشر شد ، نخستین بار چنین ادعایی مطرح شد و رابطۀ میان واکسن های سرخک ، سرخجه و اوریون با اختلال اوتیسم مورد بحث واقع گردید . گرچه این موضوع به طور کلی از اعتبار ساقط گردید اما کشمکش جهت اثبات و رد این ادعا، همواره به بحثی داغ در این سال های متمادی در میان پژوهشگران بدل گشته است.برای هر پدرومادری نیز ، قطعا این نگرانی به وجود خواهد آمد که آیا می تواند به واکسن های ام ام آر اطمینان نماید و یا تا رسیدن به نتایج قطعی تر باید صبر کند.

ارتباط واکسن سرخک و اختلال اوتیسم

۱ ۰