پزشک آنلاین

درمان ورم و رفلاکس معده

نتیجه تصویری برای درمان ورم و رفلاکس معده

 

بازگشت اسید به مرس با ریفلاکس که در میان مردم به نام ترش کردن شناخته می شود به معنی آسیب های موکوزی و نشانه های مزمن در اثر بازگشت غیر عادی و محتویات و اسید معده به مری است. یک پنجم ایرانی ها مبتلا به ریفلاکس معده هستند ،یعنی حداقل هفته ای یک یا دوبار ترش می کنند .

در واقع تغییرات دائمی یا ناپایدار در مانع بین معده و مری موجب این بیماری می شود. افرادی که اضافه وزن دارند وعدهای غذایی حجیم می خورند و پس از آن دراز می کشند،لباس تنگ میپوشند، سیگار میکشند،مشروبات الکی می نوشند و از نوشابه های گازدار زیاد استفاده می کنند بیشتر در معرض خطر ابتلا به این بیماری قرار دارند. از اعلائم این بیماری در معرض خطر ابتلا به این بیماری قرار دارند. از اعلائم این بیماری می توان به سوزش سردل ،قفسه سینه، بوی بد دهان، استفراغ،نارسایی بلع و احساس ترش کردن اشاره کرد. ریفلاس به آسیب هایی منجر می شود که از جمله آن می توان به زخم معده اشارع کرد.
گیاه گانودرما به عنوان یک درمان گیاهی و بدون عوارض داروهای شیمیایی می تواند در روند درمان این بیماری بسیار موثر باشد. کافه لاته حاوی گیاه گانودرما در درمان ریفلاکس معده پیشنهاد می شود.
 

 

منبع: اینستاگرام

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی