پزشک آنلاین

کاربرد دارویی “متوکاربامول” چیست ؟

۰ نظر

متوکاربامول چیست؟

قرص متوکابامول دارویی است که برای گرفتگی عضلانی و درد عضلانی مورد استفاده قرار می گیرد. این دارو معمولا همراه سایر درمان ها نظیر فیزیوتراپی و استراحت توصیه می گردد. به عبارتی قرص متوکاربامول موجب شل شدن عضلات می گردد. نام های تجاری متوکاربامول شامل – مارباکسین ، کاربوکوت و … می باشد.

۰ ۰

تب در کودکان

۰ نظر

تب در بچه ها یکی از هول انگیز ترین (هراس آورترین )نشانه ها برای والدین می باشد . به خصوص وقتی تب بالاست یا هنگامی که کودک فقط چند هفته سن دارد .

۰ ۰

طبیعی ترین راه درمان کبد چرب با طب سنتی

۰ نظر

برای پیشگیری از ابتلا و درمان کبد چرب اکثربیماران ترجیح می دهند از دارو و روش های گیاهی استفاده کنند. چه بخوریم و چه نخوریم تا از شر کبد چرب خلاص شویم و بهترین روش درمان کبد چرب را پیش گیریم.
بهترین راههای پیشگیری و درمان کبد چرب با داروهای گیاهی و تغذیه
برای درمان کبد چرب و پیشگیری از ابتلا به بیماری خطرناک و کشنده کبد چرب استفاده از روش های طب سنتی و داروهای گیاهی بهترین راه است. راهی که هر کسی با اطمینان آن را دنبال می کند، بدون درد و بدون عوارض!درمان کبد چرب

۰ ۰

دلیل لبخند اطفال در سنین نوزادی چیست ؟

۰ نظر

دلیل لبخند اطفال در سنین نوزادی چیست ؟و در چه سنی خنده و لبخند آنان واقعی ست؟ علت خندیدن آنان در خواب هم از جمله سوالات رایج مادران است. از همان هفته اول تولد، بیش‌تر مادران حس می‌کنند نوزادشان لبخند می‌زند، اما حقیقت آن است که او تلاش می‌کند تا این کار را انجام دهد. لبخند نوزاد یک‌هفته‌ای، لبخند متقارنی نیست. به گوشه‌ای از لب محدود شده و همراه با آن، چشم‌ها و گونه‌ها حرکتی انجام نمی‌دهند و به عبارت دیگر، هنوز ماهیچه‌ها برای لبخند زدن توانا نیستند! لبخند نوزاد در این سن، تنها در خواب‌آلودگی یا هنگام خواب دیده می‌شود. به این لبخند در اصطلاح، «لبخند دائمی» می‌گویند، چون در جواب یک نوازش یا یک حس نیست و ارتباطی به دنیای خارج ندارد.

۰ ۰